Menú del menjador de l'Escola Les Escomes
Sant Jaume de Llierca · Escola pública · Infantil i primària
Avui · dijous 5 de novembre
El menú d'avui
- Llenties estofades amb verduretes
- Truita francesa
- Rodes de tomàquet i olives negres
- Fruita fresca
Menú del Consell Comarcal de la Garrotxa.
Això és Tribyo
No et quedis només amb el menú
Crea la tribu de la classe i totes les famílies tindreu un espai per a tot el que hi passa: les sortides, els avisos, les llistes i, cada dia, el menú.
L'espai digital de qualsevol grup
- La classe
- L'equip
- La família
- La colla
- Els amics
- La feina
Crear una tribu per a un altre grupGratis i només per a qui convideu
Els propers dies
-
- Sopa casolana d'au amb fideus integrals
- Cigrons saltats amb ceba i pastanaga
- Fruita fresca
-
- Coliflor al vapor amb patates
- Truita de formatge
- Enciam i tomàquet
- Iogurt natural
-
- Crema blanca dos llegums
- Hamburguesa de vedella al forn/planxa
- Enciam i pastanaga
- Fruita fresca
-
- Tallarins amb salsa de tomàquet
- Lluç al forn/planxa
- Enciam i olives
- Fruita fresca
-
- Crema de porros amb crostons
- Contracuixa de pollastre al forn/planxa
- Patata panadera al forn
- Fruita fresca
-
- Arròs integral amb pastanaga, xampinyons i ceba
- Llenties estofades amb verduretes
- Fruita fresca
-
- Crema de carbassó
- Maires a l'andalusa casolanes fregides
- Patates al forn
- Fruita fresca
-
- Verdura tricolor al vapor (mongeta tendra, pastanaga i patata)
- Llom a la planxa amb all i julivert
- Enciam i tomàquet
- Fruita fresca
-
- Espirals integrals napolitana
- Mongetes seques saltejades amb verdures i botifarra
- Fruita fresca
Menú de novembre 2026
| Crema de moniato · Seitons arrebossats fregits · Enciam i remolatxa · Fruita fresca | |
| Crema de moniato · Seitons arrebossats fregits · Enciam i remolatxa · Fruita fresca | |
| Arròs amb salsa de tomàquet · Pernilets de pollastre al forn · Carbassó al forn · Fruita fresca | |
| Llenties estofades amb verduretes · Truita francesa · Rodes de tomàquet i olives negres · Fruita fresca | |
| Sopa casolana d'au amb fideus integrals · Cigrons saltats amb ceba i pastanaga · Fruita fresca | |
| Coliflor al vapor amb patates · Truita de formatge · Enciam i tomàquet · Iogurt natural | |
| Crema blanca dos llegums · Hamburguesa de vedella al forn/planxa · Enciam i pastanaga · Fruita fresca | |
| Tallarins amb salsa de tomàquet · Lluç al forn/planxa · Enciam i olives · Fruita fresca | |
| Crema de porros amb crostons · Contracuixa de pollastre al forn/planxa · Patata panadera al forn · Fruita fresca | |
| Arròs integral amb pastanaga, xampinyons i ceba · Llenties estofades amb verduretes · Fruita fresca | |
| Crema de carbassó · Maires a l'andalusa casolanes fregides · Patates al forn · Fruita fresca | |
| Verdura tricolor al vapor (mongeta tendra, pastanaga i patata) · Llom a la planxa amb all i julivert · Enciam i tomàquet · Fruita fresca | |
| Espirals integrals napolitana · Mongetes seques saltejades amb verdures i botifarra · Fruita fresca | |
| Paella de verdures (minestra) · Truita francesa · Enciam i poma · Iogurt natural | |
| Cigrons bullits amb oli d'oliva · Pit de gall dindi al forn/planxa · Enciam i remolatxa · Fruita fresca | |
| Llenties estofades amb verduretes · Truita de patata i carbassó · Enciam i olives · Iogurt natural | |
| Bròquil al vapor amb patates · Pernilets de pollastre al forn · Enciam i pastanaga · Fruita fresca | |
| Arròs integral amb salsa de tomàquet · Cigrons estofats amb verdures (minestra) · Fruita fresca | |
| Sopa casolana d'au amb galets · Carn magra al forn/planxa · Patata panadera al forn · Fruita fresca |
Preguntes
Què mengen avui a l'escola?
Avui, dijous 5 de novembre, el menú de l'Escola Les Escomes és: Llenties estofades amb verduretes, Truita francesa, Rodes de tomàquet i olives negres, Fruita fresca.
Qui fa el menú del menjador?
El menú de l'Escola Les Escomes és del Consell Comarcal de la Garrotxa.
Hi ha menús per a al·lèrgies i intoleràncies?
El menú publicat és el general. Per a les dietes especials, pregunta-ho a l'escola o a qui gestiona el menjador.
Com puc rebre el menú cada dia al mòbil?
Crea la tribu de la classe a Tribyo: és gratis i en un minut. El menú hi surt sol cada dia, Amb el calendari de les sortides i els dies sense escola, i només per a les famílies que convidis. Crear la tribu de la classe.
L'escola
- Adreça
- c. Isidre Carcassona, 3, 17854 Sant Jaume de Llierca
- Telèfon
- 972687401
- Web
- xtec.cat/zerelllierca
- Codi de centre
- 17003461